تعمير يخچال جنرال الكتريك در منزل انجام ميشه؟

۲۹ بازديد

چند انگيزه مهم هستي دارد كه در پايين با هم رسيدگي خواهيم كرد:


ممكن است بر پرتو فروسدگي يا عمر طولاني موتور فن اين صدا بوجود بيايد. براي رفع اين سخت حتما بايد از اين دستگاه تكنسين بازديد دوره اي داشته باشد و موتور فن را روغن كاري كند. اگر موتور خشك باشد و روان پيشه نكند مايه برپايي صداي رنجانيدن دهنده مي‌شود. يكي از اصلي ترين انگيزه ها ايجاد صدا معمولا ويران شدن يا به نكويي شغل نكردن موتور فن كندانسور است كه ناپاك شده باشد. خرابي رله استارت گرد ديگر از  تعمير يخچال جنرال الكتريك دلايل صداي بيش از حد و ناهنجار در اين وسيله است. اگر يخچال به خوبي تراز نشده باشد همصداي زيادي فرآوري مي‌كند. روغن داخل كمپرسور وارد لوله‌هاي كندانسور و يا اواپراتور مي‌شود و داخل لوله‌ها يا ابتداي كمپرسور صدايي مشابه قل قل كردن يا جوشيدن از يخچال به گوش مي‌رسداگر برفك يخچال زياد شده باشد هم صداي ناهنجاري به گوش خواهد رسيد. يخچالهاي امروزي و جديد بدون برفك هستند هراز چند برخي مواقع المنت دستگاه به پيشه مي افتد و برفك را از كابين جدا ميكند به علت گرم شدن المنت كمي صدا برپايي مي شود. وظيفه اصلي فرمان فن روانيدن هواي خنك و سرد به كابين و تو يخچال است. اگر اواپراتور برفك زيادي داشته باشد و اين توده برفك به اجازه فن كم و بيش شود امكان دارد فرمان حين چرخش به برفك برخورد كند. و مايه صداي عجيب و دست درازي كردن شود اواپراتور و فن يخچال را كامل رسيدگي كنيد.هيچ اهميتي ندارد كه مارك يا برند دستگاه شما چه نوعي باشد يا چقدر براي خريد آن خرج كرده باشيد زماني كه اين دستگاه پيشه نكند و صريح نشود هيچ تاثير براي شما نخواهد داشت. 
۱- دليل صريح نشدن پس از شستن يخچال
تميز كردن كابين داخل يخچال بايد طوري چهره بگيرد كه آب به درون ان وارد نشود. بهتر است براي اينكار با يك دستمال نم دارد آن را تميز كنيد. 
اگر شما سر راست آب را درون كابين بريزيد ممكن است قطعه هايي همانند لامپ، كليد درب، سوكت ورودي، سنسورها و… مبتلا آسيب شوند. 
۲- يخچال پس از قطع شدن برق روشن نمي‌شود
دو دليل اصلي هستي دارد: 
برد يا رله استارت دشوار پيدا كرده است و بايد تند تر تعمير شود. ترموستات خراب شده است. يك نكته را در نظر داشته باشيد اين وسيله از سيم كشي زياد پيچيده اي برخوردار است. هرگونه نارسايي در اين سيم كشي ممكن است باعث شود كه يخچال روشن نشود. نكته مهم ساير اين است كه هيچوقت سعي نكنيد كه خودتان بدون كمك تكنسين آن را دستكاري يا تعمير كنيد. وسايل قديمي هميشه با كيفيت بوده و ديرتر از وسايل جديد عمر كرده اند. ولي به هر حال هر وسيله برقي روزي دربايستن به تعمير و بازسازي دارد.
اگر شما هم يكي از وسيله هاي برقي قديمي جنرال الكتريك را داريد مي‌توانيد روي تيم ما حساب كنيد و با ما براي تعمير آن تماس بگيريد.
جنرال الكتريك از پيچيدگي و قطعات زيادي ساختن شده كه اغلب آن هم در كل مدل هاي آن مشترك بوده و هرچه يخچال در گذر زمان  و با ترقي فناوري ويژه تر مي شود قطعات جديد و بهترهم به آن اضافه مي شود. تمامي قطعه هاي اين دستگاه چه كوچك چه كبير به يك اندازه اهميت دارند و بررسي ايرادهاي آن ها به يك اندازه بايد مورد پروا واقع شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.